2012. május 5., szombat

Green Day - St. Jimmy

St. Jimmy jön le a sikátor mentén,
Majd fel a sugárúton, mint egy pisztoly a parádén,
Az árnyék ragyogása,
Nagy a makacssága,
Neked ront a számolás után, 1, 2, 1, 2, 3, 4!

A nevem Jimmy, és jobb, ha nem koptatod,
Öngyilkos különítmény, amitől anyád óvott,
A negyven rabló vezére,
És én képviselem
A tűt a szervezet vénájában.

Én vagyok a védőszentje a tagadásnak,
Angyali arccal és az öngyilkos hajlamokkal.

Cigi, rámen és egy kis narkó,
Egy igazi seggfej vagyok, meg Edgar Allen Poe,
Felneveltek a fények glóriája alatti városban,
Áldozatokká váltunk a háború félelme által.

Én vagyok a védőszentje a tagadásnak,
Angyali arccal és az öngyilkos hajlamokkal.

Hozzám beszélsz?

Most okot adok rá, hogy sírjál.

ST. JIMMY!

A nevem St. Jimmy, egy fegyver fia vagyok,
Én vagyok az, aki az utcáról érkezett,
Kamasz merénylő vagyok, csak szórakozom,
A bűnözői életé a tisztelet.

Utálom kimondani, de már megtettem,
Így fogd be, mielőtt lelőlek, haver,
Üdv a klubban, adj egy kis vért nekem,
Meg a talált tárgyak osztályának vezetőjének.

Egyszerre komédia és tragédia,
Ez St. Jimmy,
És ez a nevem… és jobb, ha nem koptatod!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése