2012. április 30., hétfő

Green Day - Whatsername

Azt hittem, összefutottunk az utcán,
Aztán kiderült, hogy ez csak egy ábránd.
Úgy döntöttem, elégetem az összes fényképet,
Én más utat választottam, mikor ő elment,
Emlékszem arra az arcra,
De a neve eszembe nem jutna,
Most tűnődöm, vajon hogy lehet Hogyishívják.

Mintha minden nyom nélkül tűnt volna el,
Vajon hozzáment az öreg Hogyisnézkihez?
Úgy döntöttem, elégetem az összes fényképet,
Én más utat választottam, mikor ő elment,
Emlékszem arra az arcra,
De a neve eszembe nem jutna,
Most tűnődöm, vajon hogy lehet Hogyishívják.

Emlékezz, ne feledj,
Mintha nagyon rég lett volna,
Emlékezz, ne feledj,
Mintha nagyon rég lett volna.

A bűnbánat már felesleges,
A lelkemben,
A fejemben van,
Be kell vallanom,
A bűnbánat már felesleges,
A lelkemben,
A fejemben van,
Már olyan régóta.

És a legsötétebb éjszakában,
Ha az emlékezetem nem csal,
Az időt sosem fordíthatom vissza,
Elfelejtelek, de nem az idő által.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése